BMW Service adoptă măsuri de protecție în contextul pandemiei COVID-19


În aceste momente ne confruntăm cu o situaţie fără precedent care necesită grijă, compasiune şi înţelegere. Misiunea noastră, a echipei BMW Service este de a oferi permanent o experienţă premium clienţilor noştri . Asta pentru că în cadrul echipei aftersales APAN Motors, Totul Este Despre Încredere.



Folosind mijloacele existente disponibile pentru clienţii noştri, putem să asigurăm derularea şi susţinerea serviciilor noastre, limitând astfel nivelul de incertitudine.

This image has an empty alt attribute; its file name is 90186249_2826157147420927_4170347415452254208_o.jpg

Pentru că acum este în prim plan Siguranța, atât a clienților cât și a echipei aftersales BMW APAN Motors, ne-am asumat o serie măsuri care să limiteze pe cât posibil contactul dintre membrii echipei și clienți. Acestea se adaugă măsurilor de igienă și protecție pe care echipa le-a luat încă de la începutul pandemiei. Întreaga echipa poartă, măști, mănuși, folosește frecvent gel dezinfectant și limitează contactul fizic.

This image has an empty alt attribute; its file name is BMW-Service-1024x536.jpg

Iată care sunt măsurile de siguranță pe care BMW Service APAN Motors le-a luat

  • Intrarea în showroom se face pe un covor îmbibat în substanță dezinfectantă.
  •  Tot personalul poartă măști, mănuși, limitează interacțiunea face to face și are o atenție sporită asupra igienei.
  •  Fiecare automobil se dezinfectează atât la primire cât și la predare, și se montează folie de protecție pe volan, schimbător de viteze, scaune și covorașe.
  •  Fiecare automobil este pregătit pentru Drive Test prin dezinfectarea mânerelor, volanului, schimbătorului de viteze, atât la predare cât și la primire, iar Drive Test-ul se efectuează neînsoțit.
  •  Toate cheile mașinilor, precum și documentele auto sunt dezinfectate înainte de a ajunge la client.
  •  Pentru prevenirea răspândirii virusului, o parte din colegi lucreză de acasă și sunt în permanentă legătură cu ceilalți membri de la birouri, asigurând continuitatea normală a operațiunilor.
  •  Recomandăm limitarea interacțiunii directe cu personalul, evitând salutul prin strângerea mâinii și păstrarea distanței de siguranță.

Măsuri pe care echipa BMW Service le-a luat

Iată cum se desfășoară legătura dintre client și echipa BMW Service APAN Motors în această perioadă:

  • Faceți o programare prin aplicația BMW Connected, Online, sau prin telefon.
  • Consilierul de service vă sună pentru programare.
  • Veți primi pe e-mail formularele pentru predarea mașinii.
  • Vă rugăm să tipăriți și completați aceste formulare.
  • Parcați mașina în locul indicat de consilierul de service și contactați-l pe acesta. Există posibilitatea de a vă prelua mașina de la adresa indicată de dumneavoastră.
  • Consilierul de BMW Service va lua măsurile de precauție pentru a evita contactul direct cu suprafețele din interior.
  • Vom filma recepția în service. Prin SMS veți primi link către filmare din partea echipei BMW Service APAN Motors.
  • Când reparația este finalizată, vom trimite factura pe e-mail.
  • Confirmați efectuarea plății pentru a pregăti mașina pentru livrare.
  • Consilierul BMW Service va pregăti mașina pentru livrare și vă va contacta. În cazul în care mașina a fost preluată de la o adresă indicată de dumneavoastră, mașina va fi returnată în același punct.

Străbatem cu toții o situație fără precedent care ne cere să arătăm rezistență,compasiune și grijă.
Pandemia de coronavirus ne afectează pe toți, în calitate de cetățeni, de membri ai familiei și de colegi.

În aceste momente este important să vă puteți deplasa rapid în cazul unei urgențe. Dacă automobilul dumneavoastră necesită o intervenție, nu o anulați. Contactați echipa APAN Motors și vom încerca să găsim o variantă pentru a vă păstra mobilitatea.

BMW APAN Motors livrează în continuare Bucurie și Chiar Mai Mult, Totul este Despre Încredere pentru că, în final, #TotulVaFiBine!