Mi-e tare drag acest clopoțel. Pentru că are istorie, e calitativ, are un sunet cu rezonanță cristalină și pătrunzatoare; îți atrage atenția într-o manieră elegantă și memorabilă. Într-un cuvânt este prețios. La fel ca și echipa noastră.
Probabil că te intrebi ce funcție poate avea un clopoțel în cadrul unui dealer auto. Ei bine de fiecare dată când unul din consilieri ia o comandă (încasează avans pe o mașină), sună acest clopoțel, moment în care toți colegii (vânzări, service, marketing) se opresc din activitate oricât de prinși ar fi, chiar dacă au un client la birou, și felicită reușita celui care sună clopoțelul. Aceste câteva secunde sunt magice pentru întreaga echipă. Pentru că indiferent de activitatea intensă și de responsabilitățile pe care le tratăm cu implicare maximă în fiecare zi, reușim să ne bucurăm de reușita celuilalt. Pentru ca la APAN Motors a fost întotdeauna și va fi despre noi și nu despre mine, despre colegialitate și nu despre concurență, despre ce putem face NOI pentru client și nu despre ce pot face EU. Reușita unui membru al echipei este reușita întregii echipe și invers. 🙂
Lucrez cu APAN Motors din 24.04.2012. Am avut atunci norocul să descopăr o echipă care m-a primit, m-a acceptat și m-a modelat în omul care am ajuns să fiu acum. Și sunt foarte mulțumită și mândră de ceea ce am devenit.