NOUL BMW M5 ESTE AICI.

Aceasta este a şaptea generaţie a BMW M5, primul sedan sportiv al mărcii. Este pentru prima dată când sedanul executive de înaltă performanţă are un sistem de propulsie electrificat. Principalele caracteristici ale celui mai puternic BMW M5 din istorie sunt un sistem de propulsie cu o putere maximă de 727 CP şi 1000 Nm, un sprint 0-100 km/h în 3.5 secunde şi 0-200 km/h în 10.9 secunde obţinute dintr-un propulsor V8 de 4,4 litri şi un motor electric integrat compact în cutia de viteze. În acelaşi timp, sistemul plug-in hybrid asigură o autonomie electrică de până la 69 km.

NOUL BMW M5 – PERFORMANȚĂ.

Aceasta este a şaptea generaţie a BMW M5, primul sedan sportiv al mărcii. Este pentru prima dată când sedanul executive de înaltă performanţă are un sistem de propulsie electrificat. Sistemul M HYBRID special dezvoltat pentru acest model combină motorul V8 cu un motor electric. Puterea sistemului este de 535 kW/727 CP, dezvoltată prin combinaţia dintre motorul termic ce oferă până la 430 kW/585 CP şi motorul electric cu până la 145 kW/197 CP.  Cuplu maxim al sistemului este de 1.000 Nm, dezvoltat prin combinarea motorului termic ce oferă până la 750 Nm şi a motorului electric cu până la 280 Nm. Sprintul 0-100 km/h este realizat în 3,5 secunde, acceleraţia 0-200 km/h în 10,9 secunde, în timp ce viteză maximă 250 km/h (305 km/h cu pachet opţional M Driver).

Performanţa M este ridicată la un nou nivel prin strategia de electrificare. Sistemul de propulsie este derivat de la hypercarul BMW M Hybrid V8 folosit în cursele de anduranţă. Motorul electric are livrare instantanee a puterii în timp ce motorul V8 de 4,4 litri este capabil să urce pe o plajă largă de turaţii cu un vârf de livrare al puterii între 5600 şi 6500 rpm, în timp ce cuplul maxim este asigurat între 1800 şi 5400 rpm mulţumită tehnologiei M TwinPower Turbo.

ASPECT EXPRESIV.

Noul BMW M5 are un aspect expresiv datorită caracteristicilor de design specifice M. Partea frontală sculpturală, pasajele proeminente ale roţilor şi designul montantului C specific modelului îl diferenţiază clar de noul BMW Seria 5 Sedan. Reducerea elementelor de caroseirevopsite în culoarea negră, creează un aspect monolitic şi elegant. Logo “M5” în relief se evidenţiază pe curba Hofmeister a montantului C. Grila M Iconic Glow iluminată şi covor luminos dinamic aduc un plus de prezenţă noului model.

Motorul electric specific modelului este integrat compact în transmisie. Prin soluţia tehnică specifică de „preangrenare” cuplul efectiv al motorului electric este crescut la intrarea transmisiei la maximum 450 Nm. Transmisia M Steptronic cu opt trepte, cu Drivelogic, oferă trei programe de schimbare a treptelor de viteză, putând fi acţionată folosind noua manetă a selectorului de viteze şi clapetele de schimbare de pe volan.

Sursa: BMW Blog